Retourneren en Garanties
Retourneren:
Je hebt het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Indien je gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.
Wat te doen bij een verkeerde levering?
Heb je een verkeerde levering ontvangen, neemt dan contact op met onze klantenservice via mail; [email protected]; of telefoonnummer: 010-4140717 Onze medewerkers helpen je graag verder en lossen dit probleem direct met je op.
Wat te doen bij een defect product binnen de garantie periode?
Op alle elektronische producten heb je ten minste 6 maanden tot één jaar garantie. Stuur het defecte product retour met de bijhorende verpakking/doos naar:
Me Gorgeous
West Kruiskade 37B
3014 AK ROTTERDAM
Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren!
Retourzendingen die ongefrankeerd of onvoldoende gefrankeerd naar Me Gorgeous worden gestuurd, worden niet door ons geaccepteerd. Tevens raden we je aan om het pakket te verzekeren. Je bent namelijk zelf aansprakelijk voor de retourzending. Je klacht wordt binnen drie dagen na ontvangst in behandeling genomen en opgelost.
Welke producten kan ik niet retourneren?
Enkele uitsluitingen voor retourzendingen zijn pruiken, die uit de verpakking en bescherm net zijn gehaald, haarextensions, die uit de verpakking gehaald zijn en verbruiksartikelen die al geopend zijn, zoals shampoos, conditioner, gel, wax etc. Deze producten kunnen niet worden geretourneerd.
Hoe een product retourneren dat niet bevalt?
Heb je online een product aangeschaft en het voldoet niet aan je verwachtingen? Stuur het product dan naar ons terug. Je dient het product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren (hiervoor geldt de datum van ontvangst die bekend is bij PostNL ). Het product moet in verkoopbare staat zijn. Een verbruiksartikel retourneren is niet mogelijk. Dit geldt voor producten als shampoos, conditioner, stylingsartikelen, handschoenen en dergelijke. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de koper. Na ontbinding zal Me Gorgeous het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugstorten op je rekening.
Stuur het product retour met je ordernummer vermeld naar:
Me Gorgeous
West Kruiskade 37B
3014 AK ROTTERDAM
Staat je vraag er niet bij of heb je een andere vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer: 010-4140717 of per e-mail: [email protected]
Algemene vragen of klachten;
Heb je vragen, dan kun je ons per e-mail of telefonisch bereiken.
- Telefoon: 010-4140717 (maandag t/m zaterdag van 10:00 uur tot 18:00 uur)
- E-mail: [email protected]
Ook voor klachten kun je op bovenstaand telefoonnummer of e-mail terecht. We nemen je klacht direct in behandeling. Binnen drie werkdagen ontvang je een reactie van ons.
Returning products
We do our best to ensure that the products that you order are delivered to you in full and according to your specifications. However, should you receive an incomplete order, or items different from the ones you ordered, or there is some other reason why you are not satisfied with the order, you may return the order, or any products included in the order, and receive a full refund for the items.
Certain products purchased at Me Gorgeou cannot be returned. They fall in the following categories:
- goods which are clearly personalised or made to your specifications
- goods which are liable to deteriorate rapidly
- sealed goods which are not suitable for return due to health protection or hygiene reasons, if opened, eg make up wigs and Hair pieces
Please take reasonable care of the goods whilst in your care. Any goods returned must be in a resaleable condition. They must be unworn/unused with original tags attached and in original packaging. It is your responsibility to ensure that the goods are appropriately packaged to ensure they are not damaged in return transit.
Notifying us of a return
If you wish to return an order, or some of the products included in an order, please notify Me Gorgeous within 14 days of receiving the goods, including the following information:
- your name,
- order number,
- the item (s) you wish to return, and
- optionally a reason for your return: unsatisfied with item, item didn’t match description, damaged item, wrong item, or some other reason.
- Telefoon: 003110-4140717 (maandag t/m zaterdag van 10:00 uur tot 18:00 uur)
- E-mail: [email protected]
- Our customer care will send you specific instructions on how to ship the return package(s) to the retailer(s). Please do not ship the return package before you receive the instructions.
Shipping products back to Me Gorgeous
Goods must be returned without undue delay and in any event not later than 14 days after notifying us of your cancellation.
We strongly recommend that you use registered mail (and insure any high-value packages)we don't take responsibility for shipments that are lost or damaged during return transportation.
Please ensure you retain a proof of postage receipt so in the unlikely event your parcel goes missing, you will have proof you sent it.
Me Gorgeous
West Kruiskade 37B
3014 AK ROTTERDAM
Netherland
Refunds
You will be refunded within 14 days after receiving back the goods. We will notify you by e-mail once the products reach us and are accepted for return.
Unless a product or products you wish to return arrived to you damaged or faulty, you are responsible for the return transportation costs.
Providing you are returning all the products we will refund the standard shipping costs you paid for the original delivery. If you chose to pay for a non-standard delivery, we will only refund the cost of our least expensive, standard delivery.
Damaged or faulty goods
If you receive a damaged, broken, or defective product, please notify Me Gorgeous as soon as possible. Include at least the following information:
- your name,
- order number,
- name of the damaged product(s), and
- state the nature of the damage with attached photograph
We will generally instruct you to ship the damaged product back to us. As soon as it reaches us,we will send you a replacement product. If the replacement can't be made, or if you wish to cancel the order, you will be refunded in full. You will also be reimbursed for reasonable returns postage costs for damaged or faulty goods once we have received your postage receipt.
If the outer packaging of your order is clearly damaged on arrival, and you are suspecting that the products are damaged as well, you can either reject the delivery or accept the goods and sign for them as damaged. In both instances, please notify Me Gorgeous as soon as possible.
Refusing delivery
If you refuse to accept delivery of all or part of your order (where the products or packaging do not appear to be damaged or defective) you will be responsible for the postage charges. Any fees and charges incurred by the us due to a package being refused will be deducted from your merchandise refund.