retouneren
RETOURNEREN:
Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren zonder opgave van reden. Na annulering heb je nog eens 14 dagen om je product retour te sturen. Het volledige orderbedrag, inclusief verzendkosten, wordt dan aan je terugbetaald. Alleen de kosten voor het retourneren van je huis naar de webshop zijn voor eigen rekening.
Als je gebruik maakt van je herroepingsrecht, moet het product samen met alle meegeleverde accessoires worden geretourneerd en ā indien redelijkerwijs mogelijk ā in de originele staat en verpakking. Om gebruik te maken van dit recht, neem contact met ons op via info@megorgeous.nl.
Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na registratie van je retour terugbetalen.
Wat te doen bij een verkeerde levering?
Als je een verkeerde levering hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail: info@megorgeous.nl of telefoonnummer: 010-4140717. Onze medewerkers helpen je graag en lossen dit probleem onmiddellijk op.
Wat te doen met een defect product binnen de garantieperiode?
Je hebt een garantie van minimaal 6 maanden tot 1 jaar op alle elektronische producten. Stuur het defecte product, samen met de bijbehorende verpakking/doos, terug naar:
Me Gorgeous
West Kruiskade 37B
3014 AK ROTTERDAM
Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren!
Retouren die zonder porto of onvoldoende porto naar Me Gorgeous worden gestuurd, worden door ons niet geaccepteerd. We raden ook aan het pakket te verzekeren. Jij bent verantwoordelijk voor de retourzending. Je klacht wordt binnen drie werkdagen na ontvangst verwerkt en opgelost.
Welke producten kan ik niet retourneren?
Sommige producten gekocht bij Me Gorgeous kunnen niet worden geretourneerd. Deze vallen onder de volgende categorieƫn:
- Producten die duidelijk gepersonaliseerd zijn of op jouw specificaties zijn gemaakt.
- Producten die snel kunnen bederven.
- Gesealde goederen die om gezondheids- of hygiƫnische redenen niet geschikt zijn voor retour als ze geopend zijn, zoals make-up, pruiken en haarstukken.
- Gebruikte producten: Producten die zichtbaar zijn gebruikt, zoals haaraccessoires, haarverzorgingsproducten (shampoo, conditioner, stylingproducten, etc.), make-up en andere consumables, kunnen niet worden geretourneerd om hygiƫnische redenen.
Hoe een product retourneren als je het niet leuk vindt?
Heb je een product online gekocht en voldoet het niet aan je verwachtingen? Retourneer het product dan naar ons. Je moet het product binnen 14 dagen na ontvangst (de datum van ontvangst die bekend is bij PostNL geldt) retourneren. Het product moet in verkoopbare staat verkeren. Het is niet mogelijk consumables of gebruikte producten te retourneren, zoals shampoos, conditioners, stylingproducten, handschoenen, enz. De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de koper. Na annulering zal Me Gorgeous het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening terugstorten.
Retourneer het product met je ordernummer naar:
Me Gorgeous
West Kruiskade 37B
3014 AK ROTTERDAM
Is je vraag niet genoemd of heb je een andere vraag?
Neem dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer: 010-4140717 of per e-mail: info@megorgeous.nl
Algemene vragen of klachten:
Heb je vragen, dan kun je ons bereiken via e-mail of telefoon.
Telefoon: 010-4140717 (maandag tot zaterdag van 10:00 tot 18:00 uur)
E-mail: info@megorgeous.nl
Je kunt ook voor klachten het bovenstaande telefoonnummer of e-mailadres gebruiken. We zullen je klacht onmiddellijk behandelen. Je ontvangt binnen drie werkdagen een reactie van ons.
RETURNEERPRODUCTEN
We doen ons best om ervoor te zorgen dat de producten die je bestelt, compleet en volgens jouw specificaties worden geleverd. Mocht je echter een incomplete bestelling ontvangen, of artikelen die niet overeenkomen met wat je hebt besteld, of als er een andere reden is waarom je niet tevreden bent met de bestelling, kun je de bestelling of een deel van de producten retourneren en krijg je een volledige terugbetaling voor de artikelen.
Bepaalde producten die je bij Me Gorgeous hebt gekocht, kunnen niet worden geretourneerd. Deze vallen onder de volgende categorieƫn:
- Goederen die duidelijk gepersonaliseerd zijn of volgens jouw specificaties zijn gemaakt.
- Goederen die snel kunnen bederven.
- Gesealde goederen die om gezondheids- of hygiƫnische redenen niet geschikt zijn voor retour als ze geopend zijn, zoals make-up, pruiken en haarstukken.
- Gebruikte producten: Deze kunnen niet worden geretourneerd. Als een product zichtbaar is gebruikt, zoals een geopende shampoo, conditioner, stylingproducten of andere verzorgingsproducten, wordt het niet geaccepteerd voor retour.
Zorg ervoor dat je de goederen met zorg behandelt tijdens de periode dat je ze in je bezit hebt. Alle geretourneerde goederen moeten in een verkoopbare staat verkeren. Ze moeten ongebruikt/ongedragen zijn, met de originele labels eraan en in de originele verpakking. Het is jouw verantwoordelijkheid ervoor te zorgen dat de goederen goed verpakt zijn, zodat ze niet beschadigd raken tijdens het transport.
Ons informeren over een retour
Als je een bestelling of enkele producten uit een bestelling wilt retourneren, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen contact op met Me Gorgeous en geef de volgende informatie door:
- Je naam
- Ordernummer
- Het artikel (de artikelen) die je wilt retourneren
- Eventueel een reden voor je retour: niet tevreden met het artikel, artikel komt niet overeen met de beschrijving, beschadigd artikel, verkeerd artikel, of een andere reden.
Telefoon: +31 10-4140717 (maandag tot zaterdag van 10:00 tot 18:00 uur)
E-mail: info@megorgeous.nl
Onze klantenservice zal je specifieke instructies sturen over hoe je het retourpakket naar ons moet verzenden. Stuur het retourpakket niet voordat je de instructies hebt ontvangen.
Het retourneren van producten naar Me Gorgeous
Goederen moeten zonder onterecht uitstel en in ieder geval binnen 14 dagen na het melden van je annulering naar ons worden geretourneerd.
We raden sterk aan om aangetekende post te gebruiken (en hoge waarde pakketten te verzekeren). Wij nemen geen verantwoordelijkheid voor pakketten die verloren gaan of beschadigd raken tijdens het retourtransport.
Zorg ervoor dat je een bewijs van verzending ontvangt, zodat je in het onwaarschijnlijke geval dat je pakket verdwijnt, kunt aantonen dat je het hebt verstuurd.
Me Gorgeous
West Kruiskade 37B
3014 AK ROTTERDAM
Nederland
TERUGBETALINGEN
Je wordt terugbetaald binnen 14 dagen nadat wij de goederen hebben ontvangen. We sturen je een e-mail zodra de producten bij ons zijn aangekomen en geaccepteerd voor retour.
Tenzij een product of producten die je wilt retourneren beschadigd of defect zijn aangekomen, ben jij verantwoordelijk voor de retourkosten.
Als je alle producten retourneert, zullen we de standaard verzendkosten die je hebt betaald voor de oorspronkelijke levering terugbetalen. Als je hebt gekozen voor een niet-standaard levering, vergoeden wij alleen de kosten van de goedkoopste, standaard levering.
BESCHADIGDE OF DEFECTE GOEDEREN
Als je een beschadigd, gebroken of defect product ontvangt, neem dan zo snel mogelijk contact op met Me Gorgeous. Geef in ieder geval de volgende informatie door:
- Naam
- Ordernummer
- Naam van het beschadigde product (de producten)
- Geef de aard van de schade aan, met bijgevoegde foto
We zullen je meestal vragen om het beschadigde product naar ons terug te sturen. Zodra het bij ons aankomt, sturen we je een vervangend product. Als een vervanging niet mogelijk is of als je de bestelling wilt annuleren, krijg je een volledige terugbetaling. Je wordt ook vergoed voor redelijke retourkosten van beschadigde of defecte goederen zodra we je verzendbewijs ontvangen hebben.
Als de buitenverpakking van je bestelling duidelijk beschadigd is bij aankomst en je vermoedt dat de producten ook beschadigd zijn, kun je de levering weigeren of de goederen accepteren en deze als beschadigd ondertekenen. In beide gevallen kun je het beste zo snel mogelijk contact opnemen met Me Gorgeous.
Weigeren van de levering
Als je de levering van (een deel van) je bestelling weigert (waarbij de producten of verpakking niet beschadigd of defect lijken), ben jij verantwoordelijk voor de verzendkosten. Eventuele kosten of toeslagen die door ons worden gemaakt vanwege een geweigerde levering, worden van je merchandise-terugbetaling afgetrokken.